Latvijas komanda Eiropas labāko pavāru konkurencē ieguva 16.vietu. Komanda ir gandarīta par paveikto darbu. Pavāru uzdevums šogad bija pagatavot pamatēdienu, kura pamatā ir briežu gaļa un foie gras, kā arī veģetāro ēdienu, godinot vietējās kartupeļu šķirnes.
Latviju konkursā pārstāvēja pavārs Dinārs Zvidriņš, kurš ieguvis Latvijas gada pavāra titulu, kā arī ir trīskārtējs “Reaton” Zelta pavārnīcas titula ieguvējs, savukārt commis ir Sintija Blauberga. Komandas treneris – “Reaton” korporatīvais šefpavārs Edgars Jaunzems.
“Jā, gribējām augstāko vietu, bet esam gandarīti ar rezultātu, jo bijām starp pasaules labākiem pavāriem. Esam guvuši unikālu un vērtīgu pieredzi. Varu teikt godīgi - darījām visu maksimāli un no sirds!” komandas darbu vērtē pavārs Dinārs Zvidriņš. “Mēs pateicamies Ungārijai un Bocuse d'Or komitejai par tik lielisku organizāciju, viesmīlīgu uzņemšanu un profesionalitāti. Latvijā šis konkurss joprojām ir zināms tikai profesionālajā vidē. Mēs ļoti ceram uz atbalstu no valsts, esam gatavi strādāt daudz un vēl vairāk un nest savas valsts vārdu tālāk, līdz kļūsim par vadošo valsti pasaules kulinārijā. Ceļš vēl ir tāls. Bet mums ir daudz spēka un pārliecība, ka vienu dienu mēs stāvēsim uz podiuma ar gandarījumu un lepnumu”.
“Saliedētība un savas valsts kulinārijas nešana uz augstāko pasaules arēnu, uz atpazīstamību un panākumiem, tāpēc mēs to darām. Ir daudz jāstrādā, jāiet tikai uz priekšu, jo Latvija var!” saka Edgars Jaunzems komandas treneris un “Reaton” korporatīvais šefpavārs.
“Tik jauks komandas gars, kur ne tikai pavāri, bet arī mūsu sponsoru pārstāvi Vija un Aldis, strādā kopā lai sasniegtu rezultātu. (red. Vija Tirzmale, “Reaton” Pārtika departamenta mārketinga daļas vadītāja un Aldis Lešinskis SIA “Lietas MD”, preču zīmes “AUGĻU SERVISS” pārstāvis). Paldies jums liels par palīdzību un drauga plecu. Paldies arī pārējiem sponsoriem un partneriem.” par paveikto Budapeštā saka Sintija Blauberga.
“Pavārmākslas kultūras attīstībai ir būtiski, lai jaunajiem pavāriem veidojas motivācija, kas veicina prasmju izaugsmi. Tas nodrošinās, ka Latvijā būs konkurētspējīgi pavāri ar labu reputāciju visā Baltijā un aiz tās robežām,” saka “Reaton” Pārtikas departamenta mārketinga daļas vadītāja Baltijā Vija Tirzmale, “lai arī nozarē strādājam teju 30 gadus, mēs nemainīgi attīstām un uzturam ilglaicīgas partnerattiecības, atbalstām kvalitatīvas un reizēm pat neprātīgas idejas, kas vērstas uz nozares attīstību kopumā. Tāpēc jau otro gadu no sirds atbalstām Pavāru klubu un Latvijas Bocuse d'Or komadu.”